keskiviikko 16. joulukuuta 2015

PYSÄHDY.


Koulun bussipysäkin Helsingin sanomien mainos käski pysähtymään. Päätin kuunnella tätä neuvoa, ja toden totta hengähtää. Ottaa luvallisen tauon. 

Koko syksy on oikeastaan mennyt aika hulinassa. Kesän olin töissä, kaksi viikkoa siitä lomalla ja silloin pääsin pysähtymään ja rentoutumaan oikein kunnolla, kun olimme miehekkeen kanssa lomailemassa Kreikassa. Siitä hetken aikaa kerkesin vielä töitä tekemään, kunnes alkoi koulu ja koulussa muutama viikko ja sitten alkoi harjoittelu. Olin kuusi viikkoa klo 8-16 terveyskeskuksessa harjoittelussa. Antoisaa, mutta samalla todella rankkaa. Joka päivän jälkeen olin todella väsynyt, mutta tänä aikana en tehnyt töitä, joka helpotti sitä aikaa todella. Kerkesin treenaamaan ja syömään kunnolla. Harkan jälkeen koulu jatkui ja työt jatkuivat ja sitä onkin ollut nyt tähän asti. 

Tänään oli viimeinen työpäiväni ja eilen oli viimeinen koulupäiväni ja nyt saan olla joululomalla kolme ja puoli viikkoa. En edes muista milloin viimeksi olen ollut näin pitkään lomalla. 

Kehoitankin nyt kaikkia teitä, jotka tämän lukevat: pysähdy. Ota aikalisä. Hengitä. Ja vain ole. 

Itse aion ''vain olla'' nyt seuraavat kolme ja puoli viikkoa. Toki onhan mulla ohjelmaa, muttei mitään töitä tai koulua. Helpottava ajatella, että vasta tammikuussa on seuraavan kerran pakollista aikataulullista.


Iris


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti